 
		
		
	Nomnieku enerģijas uzskaite – vienkārša kā bankas aplikācija

Automātiska enerģijas uzskaite īpašumu pārvaldniekiem
Komercīpašumu saimniekiem un pārvaldniekiem ikdienā bieži jāsaskaras ar apgrūtinājumiem, pat tik vienkāršos procesos kā skaitītāju datu ievākšana. Skaitītāju apsekošana mēdz uzrāpties pie griestiem vai arī kāpt lejā pagrabos, nereti pat jāielien akās, lai pierakstītu ūdens rādījumus. Tālāk jau dažādu “common costs” sadale un darbs ar exceļu tabulām un aprēķiniem priekš grāmatvedības. Šie procesi ne tikai aizņem daudz laika, bet arī rada kļūdu risku.
Mūsu nomnieku enerģijas uzskaites risinājums palīdz šo visu padarīt vienkāršu un tik pašsaprotamu kā apskatīties konta bilanci vai izrakstu internetbankas aplikācijā. Apkopotie elektrības, ūdens, siltuma un gāzes skaitītāju dati ir ērti apskatāmi gan pa objektiem, gan pa nomniekiem, arī sarežģītākos uzskaites gadījumos patēriņu dati un to attiecināšana uz katru nomnieku var notikt automātiski. Gala rezultātā pārvaldniekam tikai atliek pārliecināties, ka ēkas patēriņi ir normas robežās, savukārt dati paši nonāk tur kur nepieciešams.
Galvenie ieguvumi īpašumu pārvaldniekiem
- Automātiska skaitītāju datu ievākšana no dažādiem enerģijas veidiem.
- Pārskati un analīze – redzi patēriņus pa nomniekiem un enerģijas veidiem 24/7.
- Brīdinājumi par pārtēriņiem gadījumos, kad fiksētas patēriņu anomālijas.
- Integrācija ar grāmatvedības sistēmu – dati tiek automātiski pārsūtīti priekš rēķinu gatavošanas.
Kāpēc izvēlēties Energodati risinājumu?
Mūsu klienti novērtē to, ka ka pēc risinājuma ieviešanas ir panākta lielāka pārskatāmība un sapratne par objekta un nomnieku patēriņiem, ietaupīts laiks, kā arī uzlabots pārvaldības process kopumā. Tāpat protam integrēt BMS, invertoru u.c. iekārtu datus platformā, lai pielāgotu risinājumu klienta situācijai. Izbūvējot datu infrastruktūru, izmantojam tikai industrijā atzītus protokolus, tādus kā M-BUS, MODBUS, wM-BUS, u.c. un atvērtas iekārtas, kas nodrošina augstu datu precizitāti un pieejamību.
Kā tas strādā un cik maksā?
Mūsu komanda veic pilna cikla risinājuma ieviešanu – objekta apsekošanu, datu logeru uzstādīšanu, nepieciešamo skaitītāju uzstādīšanu vai nomaiņu, kā arī pakalpojuma uzturēšanu.
Pakalpojuma ieviešana aizņem 1–2 nedēļas, ja objektā jau ir uzstādīti viedie skaitītāji.
Uzzini vairāk par mūsu piedāvājumu, tā izmaksām un piesakies demonstrācijai: https://piedavajumi.energodati.lv/nomnieku-uzskaite/



